Platforma zamówień WebB2B – to nowoczesne oprogramowanie wspomagające sprzedaż w firmie, przedsiębiorstwie. Dzięki umożliwieniu klientom dostępu do składania zamówień przez 24h na dobę 7 dni w tygodniu oraz przedstawianiu klientom rzetelnej i pełnej informacji o ofercie zyskujecie Państwo dostęp do nowego kanału sprzedaży oraz zwiększenie przywiązania klienta i co za tym idzie wzrost ilość zamówień oraz obrotów. Państwa klienci mogą teraz w każdej chwili domawiać brakujące produkty, tworzyć zamówienie logując się wiele razy, sprawdzać co nowego mogą domówić poza zazwyczaj zamawianymi produktami oraz sprawdzać co w danej chwili jest w promocji lub jakie są obecne oferty wyprzedażowe lub inne akcje promocyjne. Platforma WebB2B posiadają dużo możliwości usprawniających obsługę klienta oraz wiele dodatkowych możliwości z zakresu marketingu, promocji, windykacja, raportowania oraz co ważne w dzisiejszych czasach dokładnie analizuje zachowania i zakupy klientów. Co pozwala na sprawne i szybkie wprowadzanie zmian.
System WebB2B jest oprogramowaniem nowoczesnym wykorzystującym najnowsze technologię pozwalające na stu procentowe dostosowanie oprogramowania do potrzeb zarówno firmy jak i przedsiębiorstwa. Platforma została przygotowana w trzech wersjach: Lite, Medium oraz Max oraz model abonamentowy Chmura. Dzięki zróżnicowaniu oferty zarówno małe firmy jak i duże przedsiębiorstwa mogą zacząć korzystać z najnowszych rozwiązań i wraz z własnym rozwojem rozwijać możliwości b2b.
Platforma WebB2B to także całkowita współpraca z oprogramowaniem Enova, co pozwala na dokładne dopasowanie wymagań B2B do już wykorzystywanego oprogramowania do zarządzania firmą czy przedsiębiorstwem.
System WebB2B to korzyści w postaci :
nowy kanał sprzedaży – zamówienia online przez Platformę WebB2B
dostępność produktów, (różne tryby, przedstawiania stanu magazynu, kończończe się oferty)
zaplanowane dostawy,
stany realizacji złożonych zamówień ,
bieżąca kontrola nad zamówieniem (klient zamawiając od razu widzi wartość koszyka w cenach przyporządkowanych w systemie Enova – indywidualne cenniki ),
bieżąca kontrola dokumentów : faktur, korekt, wz i zamówień,
obecny poziom należności,
obecny poziom należności przeterminowanych,
aktualne promocje i wyprzedaże,
możliwość definiowania ulubionych produktów,
aktualności i ważne wiadomości ,
pełna obsługa Przedstawicieli Handlowych (składanie zamówień, raporty, kontakty ),
dostęp do bieżących raportów (produktowych i obrotowych),
możliwości importu danych z innych systemów sprzedażowych,
możliwość połączenia B2b ze sklepem internetowym WebStore,
możliwość exportu danych - XMLe dla dużych odbiorców
możliwości przypominania i informowania o terminowości spłat,
możliwość obsługi kart kredytowych, e-przelewów - Payu, PayPal,
możliwości zgłaszania i obsługi reklamacji,
możliwość dokładnej prezentacji produktów – szczegółowe opisy, galerie zdjęciowe filmy, technologie opis producentów itd.,
możliwość planowania tras dla złożonych zamówień - WebMaps,
możliwość zarządzania dokumentami, plikami przypisanymi dla kontrahentów,
możliwość połączenia strony firmowej z bazą B2b lub samym b2b,
możliwość pobierania zamówień przez email,
rozbudowane moduły zabezpieczeń,
oraz wiele innych.